Merhaba bebeğim 21 aylık ve doğduğundan beri gözü akıyor. Masaj yapmama rağmen geçmedi. Göz yaşı kanalı tıkanıklığı olabileceğini söyledi doktor ve ameliyat olması gerek dedi. Başka bir doktor da iki buçuk yaşına kadar ameliyat olmasın iyileşme ihtimali var dedi. Ama uyandığı zaman gözü akmış ve kapanmış oluyor ve gün içinde de iyice şişiyor hatta diğer gözüne göre daha küçük duruyor. İstanbul Anadolu yakasında çok iyi bir göz doktoruna götürmek istiyorum ve acil bir şekilde önerilerinizi bekliyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻