Kizlar çişini yapmadığı için bebeği yoğun bakıma aldılar dün gece. Yarın ultrasonla böbreklerine bakılacak bir sorun çıkmazsa alicaz kızımı inşallah. Çıkarsa diye çok korkuyorum 🥺 nolur dua edin eğer sıkıntı olursa daha ne kadar kalır daha önce bunu yaşayan var mı