almas Uni bayby kullanıyorum yıkadıktan sonra kızımın kıyafetlerde farklı bi koku oluyor önerdiğiniz deterjan varmı
farelikoyunkavalcisi almas ben Eyüp Sabri Tuncer kullanıyorum çok memnunum hem kokusuz hem uzun süre gidiyor hem temiz yıkıyor hem yerli ve milli 🌺
beyza000 almas oğlum atopik ciltli doktorum sabun tozu ile yıka çift durulama yap dedi. Hafif güzel bir kokusu kalıyor lekeleri de çıkarıyor
FmBetull almas Kızım atopik ciltli duru granül sabun klasik kullanıyorum çok memnunum kokusu da çok güzel
oglumubeklerken almas bende uni baby kullaniyorum aynı zamanda uni babu yumuşatıcı kullanıyorum gayet güzel kokuyorlar memnunum ben