Kızlar bebeğim sebepsiz çığlıklarla aralıklı ağlıyor. Günün belli saatinde tabi. Damagina baktim küçük biryer sis ve kızarıklık var. 4 ay 18 günlük sizce erken değil mi ? Bıktım artık çok kötü ağlıyor calpol verince de çok faydası olmuyor gbi napaliyim