semaerdm merhaba öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğimin göbeği 11. Günde düştü ama tam kurumamıştı . Sarı akıntı va ya da sizin bebeğinizinki gibi olmadı .. ( bu arada göbeği düşse dahi bezin üst kısmını hep bükerek göbek deliğinin altında olacak şekilde bağlım kurusun ve tahriş etmesin diye ).
Bizimkinde nokta nokta kanlar vardı bende korktum doktora gittik k vitamini eksikliği olabileceğini ya da içince parça kalabileceğini söyledi doktorumuz hastaneye gittiğimizde kontrol etti ve içinde parça varmış onu bastırdı çıkardı ama bebeğim hiç ağlamadı daha sonrasında gümüş nitrat çubuğu ile yaktı oda acılı bir işlem değil ( daha çok burun kanamalarında kılcal damarları yakmak durdurmak için kullanılıyor ) 3 gün boyunca su değdirme dedi ama ben yaklaşık 10 gün falan daha bekledim içinden yaktığı yerden kabuklar düşene kadar bekledim sonra yıkadım. Süreç böyle geçti. Tekrarlardan çok geçmiş olsun annelik dünyanın en güzel ama en de vicdan yüküyle dolu olan şeymiş hep ben bakamadım diye kendimi yedim bitirdim .. siz öyle yapmayon kendinizi hırpalamayın endişelenmeniz çok normal canınız sizin üzgünsünüz Buda normal ama geçecek herkesin başından geçiyor Allah dermansızından korusun inşallah sağlıklı mutlu rızkı bol ömrü olsun sizinde tüm yavrularında inşallah 🙏🏻 doktorunuzun dediğini harfiyen uygulayın içinizde rahat olsun 🙏🏻iyi akşamlar ♥️