Angel0507 kilo veriyor diyorsunuz neden doktor kontrolüne gitmiyorsunuz? Yavaş alması problem değil benim bebeğim de kilolu değil zayıf, az alıyor kiloyu ama maşallah sağlığı, gelişimi çok güzel böyle düşünün. Geri kalan durumlar iyiyse ve doktor da normal diyorsa takmayın.