Aselinannesi0655 Kızım 3 yaşında bi grip olduk sonra biraz ateşi oldu ve iki göz çapaklandı sulu sümüksü tarzda . Doktor netira verdi gün 4 sefer . 6 saat arayla ver dedi . 1 güne sıgmıyor nasıl olacak ve faydasını gören var mı. Başka ne yapabilirim
Kadifemsii Aselinannesi0655 netira iyi geliyor iki kızımda da yaşadım . Ben sabah öğlen akşam yapıyordum saat tutmadım yani
ogretmenanne06_ Aselinannesi0655 bebeğim 3.5 aylık gözünde kızarma ve çapaklanma vardı doktor verdi kullandık 1 günde geçirmişti. Onun haricinde çay sürebilirsin demişti doktorumuz çayda sürmüştüm daha doğal bir yöntem istiyorsanız eğer
Heymissbon Aselinannesi0655 ilk dogdugu zamandan beri gozu akarsa iltihaplanirsa netira kullanirim.. saat tutmadim gunde 2 kere dokuyorum bazen 3..
ipekk05 Aselinannesi0655 canım netira damla işe yaradımı kızımda grip 3 buçuk yaşında iki gözü kızardı şişti sarı çapak oldu
Aselinannesi0655 Kadifemsii ne kadar sürede geçti. Genelde yenidogan da oluyor göz kanalları tıkalı olana veriliyormuş. Ama benim kızım 3 yaşında biranda oldu ilk kez başıma geldi
Aselinannesi0655 ogretmenanne06_ çay da sürerim bebe şampuanıyla da siliyorum kendi de yıkıyo büyün yüzünü gözde aradan çıkıyor da damlyı asla damlattırmıyor ya
Kadifemsii Aselinannesi0655 çok net hatırlamıyorum ama çabuk geçiriyor tabi ben kaynatılmış ılıtılmış su ile de devamlı temizliyordum temizleme pamuğu ile . Siz düzenli kullanın ve temizleyin 2 3 güne geçer genelde her benek yaşıyor bunu ben iki bebeğimde de yaşadım şuna biri 4 diğeri 2 yaşında geçen kışta aynısı oldu ikisinde birden
Aselinannesi0655 Kadifemsii ya damlayı damlatıyorum ama çok aglıyo damlatırken gözünü açmıyo damşa acaba gözüne gidiyor mu hiç bilmiyorum gidiyorsa da göz yaşıyla akıyor gibi
Kadifemsii Aselinannesi0655 kucağınıza uzandırın damlatın birkaç saniye de olsa hareket ettirmemeye çalışın ağlasa da göz gerekeni alır
Nrkzy ipekk05 göz salgını gibi bişey var galiba.benim oğlumda aynı soldu netira hemen kesiyor düzeldi benim oğlum.benim gözümde oldu hatta bende netira damlattım geçirdi hemen
Aselinannesi0655 ipekk05 kuzum geçmiş olsun kullan mutlaka. Yaz ayıydı kızım parkta mikrop kaptı eli yüzüne gözüne sürmekten. Kullandık zamanla kayboldu