Hanımlarlar 21 günlük bebeğim var 3 gündür burnu tıkalı sürekli açıyoruz aspiratörle serum fizyolojik yapıyoruz aynı zamanda geçmek bilmedi şimdi de öksürükleri başladı nefes alıp verirken zorlanıyor ateşi 37.7 38 civarında napıcam bilemedim bu durumu yaşayan anneler yardımcı olur musunuz yarın doktora gidicez acile götürmek istemiyorum domuz gribi korkusuna