asell13 benim bebeğiminde öyleydi doktor göbek fıtığı demişti göbeğinin etrafında ki kaslar tan gelişmediği için olduğunu söyledi içim rahat etmedi bide çocuk cerrahisine götürdüm o da aynısını söyledi 4 yaşına kadar kendisi geçecek müdahale edilecek durum değil dedi şişmeye devam ederse cerrahi müdahale olur demişti sonra kendiliğinden bi gün indi☺️ korkma normalmış olması bende çok korkmuştum su dolu gibiydi içi tutunca ses gelirdi dokunmaya korkardım Rabbim sağlık versin bütün evlatlarımıza 🤲🏻💐