sleepnessnami Kızlar 3-4 gündür yüzü bu şekilde özellikle alnının bir bölgesi böyle bu neden olmuş olabilir. Yediği şeyler her zaman yediği şeyler ekstra bir şey yemiyor.Geçici midir?
ZeydsMom sleepnessnami bizde sicaktam oluyordu boyle. Alni . Terleyince fazla. Doktor bakinca sicaktan demisti
ZeydsMom sleepnessnami evet canim geciyor. Ara ara yine oluyor fazla sicak olursa terlerse sonra yine gecer.
ZeydsMom sleepnessnami su bazli bebek losyonlari var ya onlar geciriyor. Ben hemen nivea suruyorum cok iyi geliyor
ZeydsMom sleepnessnami evet canim cok hassaslar ya sicak bi ayri dert soguk bi ayri. Kisinda ben o losyonla gecirdim. İsilik falan hicbisey yasamadik cok sukur ne kis ne simdi sicaklarda. Once krem alacaktim doktoru soyledi su bazli losyon almami. Tüm vucuduna da suruluyor hem kokusuda cok guzel 😍
sleepnessnami ZeydsMom evet su bazlı losyonlar gözenekleri tıkamadığı için daha kullanılabilir ve iyiymiş ama bizimki bir yerine bir şey sürdürmüyor 😁
ZeydsMom sleepnessnami benimkide oyleydi. Elime surup guya oyun oynuyorum ya oksuyorum gibi bahaneyle suruyordum. Yoksa kafasini bi dakina tutmaz 🤣
ZeydsMom sleepnessnami 5 aylik benimki erkek. Simdiden boyleyse ireli zamanlari hayal edemiyorum. Sizinki kac aylik?