Merhaba anneler, bebeğim 21 aylık ve 18 ayı dolduktan sonra inrk sütüyle tanıştı. Doğduğunda çok gazlı bir bebekti ve ben süt ürünleri tükettiğim zaman yeterince tolore edemiyordu o yüzden 18 ayın dolmasını bekledim inek sütü vermek için. Bugün temiz bir keçi sütü buldum köyden tanıdık birinden. Bir kilo denemek için aldım kaynattım. Ama sever mi bilmiyorum. Bir de protein ve mineral içeriği yüksek olduğu için sulandırarak mı versem bilemedim. Sizler kaç aylık bebeğinize keçi sütünü nasıl veriyorsunuz?