Melek03 Kızlar bu cihazı kullanan var mı? Olumlu yorumlar kadar olumsuz yorumlarda gördüm. Kullanıp etkileri hakkında bilgi sahibi olan var mı?
Melek03 Namkol merhaba evet aldım, yoğun olarak bacak ve kol altında deneyimledim şu an bacaklarım da azalma var yer yer ve geç çıkıyor. Ama koltuk altım da henüz bi sonuç almadım. Sürekli yaparım ilk zamanlar derseniz alabilirsiniz
Namkol Melek03 Bende sipariş verdim , lazer geçmişim var çok cansız ve ara ara çıkıyor daha çok yüzüm için aldım. Umarım bende de ise yarar
Melek03 Namkol sizin lazer geçmişiniz varsa daha etkili olabilir belki. İlk zamanlar hafta da 2 kullanım öneriyorlar.düzenli kullanım da sonuç verebilir
Namkol Melek03 Evet, çok az ve seyrek çıkıyor zaten geldi ilk seansjmi yaptım çok beğendim acı da hissediyorum bildiğin kılı yakıyor da kokusunu aldım resmen
moonbabymom2 Hiçbir işe yaramıyor. Kılları yakıyor evet ama asla azaltma olmuyor. Olumsuz yorumların tamamı doğru bence. Boşuna paranızı vermeyin. Ben çok pişmanım resmen cihaz çöp
Namkol moonbabymom2 Ayy öyle demeyin ya. Bence kılların uzama süresini bile uzatsa karlı bir alışveriş. Siz kullandınız mı?
Melek03 Namkol yani bence kıllar bende geç ve daha seyrek çıkmaya başladı.herkes de değişkenlik gösteriyor demek ki
moonbabymom2 Namkol evet aldım kullandım kıllar geç çıkıyor evet ama azaltma hiç olmuyo. Yani bi buz lazer etkisi yok dökülme olmadı.