2 buçuk ay oldu doğum yapalı spiral taktir dedi doktorum ama iki kere taktırdım ilk dogumumdan sonra iki kere kaydı bünyem kabul etmiyormus şimdi ikinci doğumdan sonra da doğum kontrol hapı yazdi doktorum zlynda ismi adetin ilk günü başla dedi daha adet olmadım ama başladım ben yine ne olur ne olmaz diye onu kullndigim halde eşim korunuyor prezervatif takiyor ne kdar güvenebiliriz bu hapa kullanan varmı ?