sekerszkahve cnnt11 11 aylık kızım var korse taktım sardım bolca su tükettim ama gitmedi maalesef 🤦🏻♀️
minikmucizemaak tazeanneyimbennn Peki dümdüz oldu mu? Cidden gidiyor mu yani, bana da arkadaşım regl olduğunda çarşafla iyice sıkı sıkı sar hemen toparlanıyor dedi
cnnt11 tazeanneyimbennn korseyı ne zaman taktınız dıkışlerım hala ıyılesmedı zararı olur dıye cekınıyorum bırde nadıl bır korse kullandınız
tazeanneyimbennn minikmucizemaak benim fazla kilom var o yüzden dümdüz değil yemek yiyince şişiyor ama uyanınca dümdüz oluyor yani canım çok su içiyorum ben bi de hazımsızlık var bende ondan hemen şişer karnım
minikmucizemaak tazeanneyimbennn Bende çok su içiyorum ama spor vs daha başlamadım tabi. Geç kaldım aslında 6 ay 9 günlük oğlum. Kilom yok sadece o sezeryan göbeği denilen göbek kaldı bir de onu götürebilsem
tazeanneyimbennn cnnt11 trendyoldan aldım ilk 2 ay korse takmadım içten dikişler patlar diye zaten çok tutmuyorum 5 dk tutup çıkarıyorum yoksa ağrır dikişler
tazeanneyimbennn cnnt11 diyet mi bilmem ama sağlıklı besleniyorum paketli yemiyorum çorba falan içiyorum canım
tazeanneyimbennn minikmucizemaak karın çalış gider zor gider ama yağ bağlamıştır orası ama gider canım sıkma canını benimde yağ bağladı karnım