mervelina1 Kızlar kızım iki hafta sonra 6 aylık olacak sadece anne sütü alıyor sizce ek gıdaya geçebilir miyim
kubraduz mervelina1 Bende 6 ayllikken başlamıştım bence başlayın zaten alışma süreci zor geciyor tadimlar alerjik durumlar vs vs yavaş yavaş başlayın derim 😊