Merhaba arkadaşlar, bebeklerinizin ellerinin içinde ki çizgiler 2elinde de aynı mı farklı mı? Benim bebeğimin baya farklı, acaba normal mi değil mi bilmiyorum, haftaya kontrolü var doktora soracağım ama merak ettim böyle farklı olan var mı diye buraya da bi sormak istedim. Bu arada yeni farkettim yani 1ay kadar falan oluyor. Bebeğim şuan 4aylık. Ama diyorum bi sorun olsa doğdugunda kontrol ettiklerinde söylerlerdi sanki. Ya da dikkat edilmedi mi bilmiyorum ki baya kafama takıldı.