Fyzannesi Hasta olmuştum kusma,ishal sütten inada geçti oda kustu serum taktırdık, bir süre sonra tekrar emzirdim yine kustu.
Sonra alıp karşıma anneciğim bak süt iyi gelmiyor,sen artık büyüdün bırakmamız lazım deyip konuştum ve o an karar verdim bıraktı şükür 🙏