emirpasaa Gün adet oldum ve iki gündür aşırı bir kanamam var pazartesi doktor randevum var ama normalmi bu durum bu kadar yoğun olması adetin sürekli akiyor
Bebekli72 Normal kan rengi parlak kırmızı olması lazım bide parça falan atarsanda korkma yani için temizleniyor ne güzel bol bol su iç tatlı ihtiyacınızda karşıla ki basın dönmesin