Oğlum kakasını tutuyor ilaç vermemize rağmen kakası yumuşak olmasına rağmen 3 gün oldu hala yapmadı. Karnım ağrıyor diyor ama asla yapmıyor. Bu arada 33 aylığız. 3 aydık bu sorunla uğraşıyoruz. Eskiden az az yapıyordu şimdi üç gündür az bile yapmıyor. Kendi de mutsuz bizde mutsuzuz. Lütfen yardım edin. Bu sorunu nasıl çözdünüz başına gelen var mı ? Bu arada her yolu denedik. Psikiyatriye götürsek fayda sağlar mı ?