gulsenkryl34 Dün arkadaşlarımla bunu tartıştık bebek durmadan ağlarsa müdahale etmessek ne olur ben büyüklerimiz gibi çatlar biyerden sonra susmaz ateşlenir hastalanır dedim bazı arkadaşlarım hiç bişey olmayacağını söyledi sizce ne olur
sencokbiliyon gulsenkryl34 çatlar dedikleri şey göbek fıtığı 😊 karın kaslarının olması gerekenden çok daha fazla çalışmasından kaynaklı oluyor bebişlerde. Mantıken çok fazla gülerlerse de olur bu durum 😊
Mutluuuannee gulsenkryl34 valla bebegimi de o şekil asla ağlatmam keyfi kolik olur başka şey olur ona birsey diyemem onun haricinde tabiki birşey olur bence
dilberhala1 sencokbiliyon Benim ablamın kızının ağlamaktan fıtığı çıktı ameliyat oldu 😂😂 öyle ağlıyordu 😂
sencokbiliyon dilberhala1 ayyy çok zor ya o kadar ağlayan bebek. Tahmin edebiliyorum valllahi rabbim kimseye yaşatmasın o süreci çok zor çok.
cauuv2 Ben dogdugumda aşırı aglıyomuşum hiç susmuyomuşum fıtık olmuşum 1 aylıkken de fıtık ameliyatı olmuşum
littleflower Bebekler için çok gülmek bile öldürücü, ağlarsa da etkilenir 31 yaşında ben bile bir yerden sonra ağlarken nefes alamıyorum katılır çocuk derler büyükler Rabbim kimseye göstermesin tabi.