5 günlüğüz, iki göğsüm de taş gibi oldu henüz enfeksiyon mastit görünmüyor, ama ağrı ve şişlik var ve bebek çok zor alıyor alamayınca ağlıyor, alsa bile taş gibi ucu aldığında ben fenalık geçiriyorum. zor bela bir tanesini sağdım rahatlattım onu aldı, diğerini sağsam da inmedi. Ağlayarak taş gibi olanı verdim dün diğerini nadasa bıraktım bu sefer diğeri şişti. Şişen şuan manuel pompayla da inmiyor. Ne yapacağım nasıl kurtulacağım bundan bilen yazabilir mi lütfen 🙏🏻