duydum Oğlum üç gündür ishal ve 40° ateş doktora götürdük dün bağırsak enfeksiyonu dediler ama sabah uyandık yine ateşi var ve iştah sıfır ilaç kullanıyoruz bu ne zaman geçer bu durumu atlatanlar yazabilir mi
ddenzege duydum bizim de de oldu ve ateş dediğiniz gibi 39,5 lardaydı.yatış yaptık 4 gün . Evde olcak gıbı değildi . Sürekli kusma ve ateşi vardı
EmirMom1 duydum Oğlumda aynı hastalıktan oldu ateş yoktu kusma ve ishalden 3 gün kaldık hastanede 3 gün boyunca tek bır lokma bile yemedi 8 tane serumla anca topladı
ddenzege duydum bizim ateş ıshalle başladı . 2 gün bu sebeple yattık sonra çıktık kusma başladı yeniden 2 gün yatış oldu . Çok geçmiş olsun sancılı bir süreç maalesef tez zamanda gecsın