Kızlar merhaba ben 3 aydır yaklaşık smo optipro kullanıyorum bebeğim kabız kakasını küçük küçük ve zorlanarak yapıyor ben arada erik püresi meyve püresi veriyorum o zaman sert ve yumuşak karışık yapıyor tam kabızlığı gitti diyorum hiçbir şey vermememe rağmen ek gıdaya dair yine zorlanarak küçük küçük yapıyor bir türlü geçmedi bu süreçte sadece mama veriyorum acaba diyorum mama mı yapıyor kabızlık. Doktora gittim doktor bana biogaia probiyotik Damla verdi acaba o mu yan etki yaptı gerçi onun öncesinde de kabızlığı vardı bunun için ne yapabilirim neden sürekli kabız oluyor devam ediyor lütfen bana akıl verin