Mnli bitutamanne h&m +1 kız bebekse litttle honey bunney ve le mabelle yi de öneririm kendi siteleri trendyoldan daha uygun oluyor biraz daha gezmelik ve abiye oluyor kıyafetleri günlükten ziyade ikisinden de elbiseler aldım güzel geldiler
Mnli bitutamanne evet ben aldım sorunsuz geldi zaten trendyolda falan da olan bir satıcı sadece trendyol komisyon aldığı için daha pahalı oluyor genelde orda