duaelvin Merhaba sevgili anneler kurutma makinesi almayı düşünüyorum ama kıyafeti küçülttüğü ve yıprattığı söyleniyor sizlerin görüşü nedir yardımcı olursanız çok iyi olur bu arada Arçelik düşünüyorum fiyatından dolayı
Elifygz duaelvin öyle birşeyle karşılaşmadım henüz. Bosh iyi marka alıcaksınız iyi para verin bence 😊
Aydiles duaelvin bekonunkini kullanıyorum 2,5 yıldır, eşimle kendi kıyafetlerimde küçülme görmedim ama bebek kıyafetlerini çekiyor sanki 🤷🏼♀️ Genelde bebeğimde kıyafet alırken bi kaç ay büyük alıyorum o yüzden. Eskitme yapmıyor. Bence çok kullanışlı hem bebek kıyafetlerindeki bütün tozuda alıyor nerdeyse
damlahira duaelvin Yok öyle birşey bende kullanıyorum çok rahat gerçekten Bosch aldık biz çok memnunum
duaelvin Elifygz Siemens düşüyordum ama çok pahalı geldi 🤗 bilemedim acaba almışken iyisini mi alsam dediğiniz gibi
Elifygz duaelvin bencede bi defa alıyosunuz iyi aln ki uzun yıllar götürsün sorunlada karşılaşmamanız adına😌
Minikkelebek duaelvin https://www.arcelik.com.tr/kurutma-makinesi/3886-kts-kurutma-makinesi Bunu kullanıyorum çok memnunum. Aklına ne gelirse kurutuyorum valla bebekli eve şart
Baharellezi duaelvin 8 senedir kullanıyorum siemens benimki çok memnunum ,alacaksanız siemens alın bence ,küçültmeye gelince hepsi küçültüyor çünkü çok sıcak hava ile kurutuyor , biz kalabalık bir aileyiz benim elim ayağım gibi kurutma makinam
Bushraa Ben Arçelik kullanıyorum ve doğru kullanıldığında insan hayatını çok kolay hale getiren bi makina bence 😅
Annesinin1tanesi duaelvin arçelik kullanıyorum ve çok memnunum 1 senedr kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadm
meruz duaelvin bosch var bende ne bizim kıyafetlerimizde ne de bebeğimde çekme görmedim ☺️ bebekli evde çok büyük rahatlık tavsiye ederim👍