Kızlar saçımı boyattım rengi sarı gibi oldu ben biraz daha sombre gibi istemiştim tamam dediler düzeltelim bu sefer de cilayı cok koyu yaptılar sanırım kahverengi gibi oldu boyattıgımın hiç bir anlamı kalmadı artık bıktım onlardan yardım bile almak istemiyorum cilanın koyulaştırdıgı saç rengi açılır mı yoksa bu renk kalıcı mı olur