Kızlar saçlarım siyah doğal rengi 6 7 yıldır boyamiyorum ,şuan çok fazla beyaz var ve onları kapatmam lazım saçlarım çok bakımsız görünüyor beyazlsr yüzünden,neyse bende kahverengiye boyamaya karar verdim , açıcı kullanmadan boyamak istiyorum , nasıl olur bilemedim Kızıllaşmasini istemiyorum ,sizce nasıl olur ,palette 4.0 , palette 5.1 ,loreal 5 kahve , bunlar arasında kararsız kaldım , tavsiye verebilecek olan kuaföre gidemem çok pahalı benim için tavsiyelerinizi bekliyorum