sery39 Pikniğe gideceğiz ve bebeğe ne giydireceğim bilmiyorum hava 30 derece bebeğim sıcağı hiç sevmiyor ama tedirginimde millet hep konuşuyor kısa kollu giydireyim mi sizce??
DevosMom sery39 ben şort tişört giydiriyorum artık hep hava çok sıcak kimseyi takmayın bu konuda. Kafasına şapka alın ama mutlaka ve varsa güneş kremini de uygulayın
sery39 silaa66 valla giydirdim de kafasına göre şapka bi bulamadım bebişim minnak biraz çünkü bakıcam bi kaç yere daha ama
aresnako Giydirin tabi pişer çocuk. Dün bizim aşılarımız vardı sabah 10 da askılı üst diz altı tayt gibi bi takım giydirdim ona rağmen terledi çocuk havalar artık çok sıcak bi de piknik açık hava. Yanınıza bi müslin örtü alın eserse vs örtersiniz
sery39 aresnako aynen giydirdim milleti umursamaycağım valla . Evet sadece ince bi örtüyle örtüyorum kaynanama kalsa yelek giydir diyor ya sabır