Selam kızlar doğum öncesi kayınvalidem gelmişti her türlü zorbalığı uyguladı eksik olmasın. Sütüm ilk bir kaç gün doldu taştı sonra azaldı üzüntüden stresten. Şu an bebeğim 3 ay 17 günlük ne meme tutuyor ne doğru düzgün sütüm geliyor nolur yardım edin napıcam ben kendimi çok kötü hissediyorum memeyi bile ağzına almıyor kızım napıcam ben emse belki çoğalıcak bilemiyorum. Psikolojik olarak hiç iyi durumda değilim.