Merhaba kızlar benim bebeğim şuan 6 günlük, sarılık değerlerinde yükselme olduğu için beslenmesi için üstün bi çaba harcıyoruz. Göğsümü tutmayı tam kavrayamayınca silikon göğüs koruyucu aldım ve işe yaradı bu şekilde süt emiyor. iki gün önce çok derin uykusu vardı cocuğu bir uyandıramıyorduk 2 saatte bir beslenmesi gerekirken uyanmadığı için 3-4 saati buluyordu. Bu seferde nerdeyse hiç uyumuyor emzirip ya da mama verip bırakıyorum 10-15 dk sonra tekrar huzursuzlanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım hiç ortası yok mu bu işin. Deneyimli anneler yenidoğan bebek konusunda yardımcı olabilirler mi