ihsa benim de kızım 6 buçuk aylık, iki gündür çok ıkınıyor😔 üç gün önce patates, havuç, kabakla birlikte irmikli yoğurt çorbası yapmıştım o kabız yaptı sanırım. Şimdi iki gündür sadece kaynatıp püre haline getirdiğim kayısıyı yediriyorum. Suyunu da suluğuna koydum arada onu içiriyorum. Beklemedeyim şu anda, bakalım işe yarayacak mı🙄