feyzas inançlı biri misiniz bilmiyorum ama size tavsiyem benim bebeğim de hiçbir sorun yokken geceleri ağladığında yanına kuranı kerim sesi açıyorum sakinleşiyor. Baya bi dinliyor sonrasında kapatıyorum. Bebek bunlar, nazara gelebiliyorlar. Ama atak dönemi de olabilir. Bakmak lazım.