Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık 3 gündür en fazla 38 i gören ateşi var ama ilaç verince üstünü çıkarınca düşüyor geri çıkıyor ateşi. İştahsızlıkta çok fazla var mama içmiyor. Diş değil çünkü 8 dişi var biliyorum dişi çıkınca ne olduğunu görünürde yok. Enfeksiyon olabilir mi sizce. Bir daha ateşi çıkarsa kesin acile gideceğiz