kızlar günaydın sağ elimde aşırı tatlı bir kaşınmayla uyandım el parmak aralarım su toplamiş minik minik kaşınıyor ilk gebeliğimde de olmuştu bi ara geçti bidaha tazelendi sizce gebelikten dolayımı yoksa mevsimsel mi ben bayadır kaşınmıyordum yani ne yapsam geçer akıl verin