Merhabalar yaklaşık 3 haftadır yapışık ikiz gibi geziyoruz. Ayrılık kaygısı yaşıyor. Buna alıştım artık evde iş yapmak hak getire. Şimdi gece sürekli kalkıyor diş VS yok. Sallanıyor tekrar dalıyor 1 saat sonra tekrar kalkıyor. Artık yoruldum uykusuzluktan. Gece 20.00 de yatırıyorum sabah 6 da kalkıyor. Gece 365 kere uyanıyorum. Gündüz toplam 2 saat bir 1 saat bir 2 uyku yapıyor. Uykusuzluk artık yoruyor beni. Sizin bebekler nasıl. Ve ek gıda günde kaç öğün veriyorsunuz