Kızlar yaa oğlum akşam 22:00/22:30 gibi gece uykusuna yatıyor. Ama gece çok fazla uyanıyor en az 4-5 kez ve her uyandığında emip geri uyuyor. Emzirmemeyi denedim ama öyle bir uyanıyor ki hiç uyumamış sanki cin gibi sallıyorum kendi kendine konuşuyor tepiniyor uyumuyor. Bir ara çok güzeldi 1-2 kez uyanırdı ama şimdi berbat yaa artık hiç uyanmasa bile olur ama nerdee🥺