Kızlar 1 yaş kızım azı disler geliuor sandık mizirdanmasino normal karsiladok agirisi vardır diye bide pek iştahı yoktu sadcee mmaa içiyor sırf kızıma iyi gelir diye yaşadığımız yerde güzel bir köy var kv ile oraya gidelim yazlıkta kalalım temiz hava yeşil ortam hayvanlar falanda var iyi gelir dedik yola çıktık başta iyidi sonra başladı mizirdanmaya Allah’tan dış kremini almıştım yani aralıklı sinirlenip agliyordu eşime dedim dış değil bı gitmesek mi diye bu ordada duemucak hastaneye gidelik dedim neyse dediğim gibide oldu biz o yolu en baştan tekrar dönmeye başladık tabi o sırada bı kv bı ben sakinleştirmeye çalışıyoruz ateşi çıktı bide hiç bı şekilde durmadı en son Özel klinik var girdik çocuk doktoru yok eşim başka yere gidelim dedi ama kız durmuyor olmaz dedim dayanamam çocuk mahvoldu diye saolsun doktor iki baktı megwr kulak iltihabı olmus yani ya usutmustur dedi yada su kaçmıştır dedi ya kızlar varya hala aralıklı uyanıyorum antibiyotik parol kulak damlası falan verdi sattli olduğu için hepsini kullandık kızıma iyi geldi yattı uyudu 2 kere mama yaptım ateşi çıkıp çıkıp iniyor bez koyyaim xeidk ağlıyor istemiyor parol verdim az önce mama verdim yüzüne yanan yerlere soğuk su tuttum başka ne yapabilirim uyuyor yine 6 aylıkken de olmuştu kulak enfeksiyonu ondada böyleydi Ya napcaz bu şekil uyuyamıyorum da yanar diye ateş için fitil versem biswyolutmu kızlar daha önce doktorun ateş için yazidgi fitil paranox mu neydi bişey adını unuttum