Ya mantı yapmıştım sıcaktı ben soğumasını bekledım vermek için ağladı durmadı bende üfleyerek soğutup verdim şimdi de kusup duruyor midesi boşaldı rahatladı biraz ama huzursuz dönüp duruyor sağ sola midesi bulanıyor kesin ne yapsam eşim evde değil vardiyalı çalışıyor işte başına gelen bar mı lütfen yardımcı olun ateş yok çok şükür ajanlık kontrol edıyorım 11 den beri 3 kez kustu endişe ediyorum lütfen yaşayan varsa yazsın Allah rızası için şu bile içmiyor duş aldırdım belkide midesini üşüttü yaaaa 18 aylık kızım🥺