Hayırlı geceler kızlar kızım 2 ay 1 haftalık oldu da geceleri emmek için uyanmıyor araştırdığıma göre uyanmıyorsa uyandırıp beslemek gereksiz yazılmış sizce de normal mi acıksa kendisi uyanır sanırım değil mi yatmadan önce emziriyorum ama nerden baksan o şekilde olduğunda 3 saati geçiyor bu süre kilo alımı da iyi cuma günü kontrole gitti ama bilemiyorum uyandırsam mı sizce