hbc
Ben aldım ilk ay kullandım şimdi hiç el sürmüyorum 😂
Sütüm az geliyosu hep. Orda sütü az görünce moralim bozuluyor
Kaldıki pompayı sık kullanmak meme yarası yapıyor. Çocuk doktorumuz da pompayı çok sık kullanma dedi bana. Pompayı sürekli kullanmak sütü azaltıyo diye de okudum buralarda
Ayrıca bebeğim sağdığım sütü asla biberonla içmiyor. Zaten az olan sütüm bikaç kez heba oldu maalesef
Ben çalışıyorum ve işe başladığımda belki biraz süt bırakır giderim amacıyla almıştım açıkçası. Bakalım zaman gösterecek