gencmom_ kızım da aynı 22 aylık eve girmesi ayrı, çıkması ayrı,parktan dönüşü zaten olay. Uykularıda nanay🥹 herşeye hayır der kabul etmez. Geçenlerde ayak gitti diye ağlamaya başladı uyumamak için bahanesi. Kışın sürekli giydirdim diye mi nedir illa üstünde bişey olcak ve fermuarını vicdanına kadar çekcek. İzmir sıcağında kavruluyoz bana mısın demiyo çıkarmıyo