Tazeanneyimbenn Kızlar evim 25 26derece arası uyku tulumunu kullanıyorum içine kısa kollu zıbın giydiriyorum fakat bebeğimin ense ve sırtını kontrol ettiğimde serin geliyor anlamadım
dilaravecan Tazeanneyimbenn ben de icine kısa kollu zıbın giydiriyorum 24.5derecede ılık oluyor kolları sırtı
Bibebek_ Tazeanneyimbenn ev sıcaklığı çok fazla bide üzerine tulum gelince terleyip üşüyordur. Yani teri soğuduğunda size serin gelmesi normaldir.
Pastaneusuluislakkek Tazeanneyimbenn yaz kıştan daha zor yahu ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Ben de 0.5 tog içine yarım kol zıbın giydiriyorum, ilk bir saat içinde baya terliyor, ter bezi koyuyorum sonrası normal. Kolları genelde serin bu arada, ayakta çorap var.
Tazeanneyimbenn dilaravecan allah allah benim kızım mı üşüyor anlamadım ki ayakları fln sıcak ama bilemedim