ozlmarl 4,5 ay oldu ameliyat olalı ama sağ tarafıma hiç yatamıyorum ağrım oluyor sağ yanımda bunu yaşayan var mı yada ne iyi gelir ağrılarıma bilgisi olan varmı ?
Dilaradeniz ozlmarl doktora gitmeniz daha mantıklı bence buradaki kimse doktor değil sebebini bilemez
yldrm12 ozlmarl 13 gün oldu benim. Ama istediğim gibi yatabiliyorum. Bence bi doktora görün. Umarım önemli bir şey yoktur
KuzeyinAnnesi03 ozlmarl bı doktora gitsen canım o kadar ağrı olması normal değil ilk 1 hafta bile her türlü yatabildim ben sun yüz üstü bile yatabiliyorum 4 ay 30 gün oldu
ozlmarl KuzeyinAnnesi03 3 defa kendi doktoruma gittim bir sorun gözükmüyor dedi o yüzden buraya da yazayım dedim sorun yok diyor ama ağrılarım devam ediyor. Başka bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum bakalım
Dilaradeniz ozlmarl benim de 1 sene oldu ara ara öyle agri oluyo genelde hep soğuk alırım. Ayaklarınızı belinizi açıkta bırakmayın dikkat edin. Ama çok dayanilmicak gibiyse başka Bi doktora görünün derim
ozlmarl KuzeyinAnnesi03 yani üşütmüş olsam bile 4.5 aydır hiç geçmezmi bilemiyorum ki bebeğimi doğru düzgün taşıyamıyorum en çok ta ona üzülüyorum.
ozlmarl Dilaradeniz sizin de ağruşarımı Dilaradeniz . Teşekkür ederim dediklerinizi dikkate alacağım. sizinde ağrınız hep tek taraflı mı oluyor çünkü benim hep sağ yanım ağrıyor
Dilaradeniz ozlmarl evet benimde tek taraf dikiş bitik tarafı herhalde o yüzden orası daha çok ağrıyor bilemiyorum ama üşütmeyin
asellinaninannesiii Üşütüyor olabilirsiniz , bende üşüdügum yere çorapsız bastığım zaman felan hep ağrım oluyor