34 haftalık değil ama 33+5te doğum yaptım. 2260 kilo doğdu 25 gün küvezde kaldı. Şimdi 3100 kilosu, 48 günlük oldu. Küvezde ilk 3 gün kafasında fanus vardı daha sonra o çıktı normal oksijen aldı, emme refleksi hiç yoktu ağızdan hortumla beslendi. 10 gün antibiyotik tedavisi aldı. Son 10 gün ise emmeyi arttırmak için denemeler yaptık hep kanguru yaptık. Taburcu olmadan 2 gün önce emmeye başladı sonra taburcu olduk Allah’a şükür. Rabbim evladınızı sağlık versin, bahtı ömrü güzel olsun🙏🏻🌸