gencmom_ Bartummommy mama yiyorsa şimdi Doktorumuz sadece anne sütü alırsa ek gıdaya kadar gerek yok demişti
melkrtl Bartummommy havalar artık çok sıcak ihtaç maalesef bebeğime 4 aylıkken vermeye başlamıştım her mamadan sonra iki üç çay kaşığı ve ara ara verirdim doktoruma söylediğimde tabi ver dedi havalar çok sıcak iyi yapıyorsun demişti o zaman
gencmom_ Ozlem35erdemir ben biberon vermedim kızımda sevmezdi Neyle içmek istersin diye sordum bardak biberon falan koydum önüne bardağı aldı ondan sonra hep suyu bardakta teklif ettim içti
Turuncgil Bartummommy bence cay kaşığı ile başla. 4aylıkken benim bebegimin idrari kokuyordu doktora gittik susuz kalmis az az verebilirsin demisti
Sare-10 Bartummommy benim bebeğim mama alıyordu çok kafam karışıktı doktorum çok net bır sekılde 6 aydan önce su vermiyoruz dedı
Sare-10 gencmom_ doktorum çok keskın bır sekılde 6 aya kadar su verilmez dedi ben ek gıdaya 5 buçuk aylık başladım sen ek gıdaya başladıysan bence doktora danış gercı su verende var ben doktoruma göre vermedım
sirinpatates Bartummommy anne sütü ve mama takviyesiyle gidiyorduk biz 6.ayda ek gıdaya başlayana kadar doktor ne herhangi bisey tattirmak ne de su vermek yok dedi benimde agustos sicagiydi ama hiç vermedim 6.ayda mamayi kestim ek gıda+ su vermeye başladım