Zmc27 Anne aç.anne baba.abi.dede.git.hayvan seslerini çıkartıyo.ama ne t bi şekilde konuşmuyo. Anne baba diyen her çocuk konuşur mu
Oli Zmc27 telefon yada tv bakiyor mu ? Bunlar varsa hizlica hayatinizdan cikartin. Bol bol park ve cocuk icine sokun. Oynayabilecegi bir kac yas büyük yani konusan bir arkadas edinin . Dahada ilerleme olmazsa dr a gosterin
_nidosunannesi_ Zmc27 benimki bugün 28 aylık oldu baba setey al diyo( baba şeker al). İstediğini kuş gibi öterek söylüyor işine gelmeyeni söylemiyor 🤣 öğrenir ya zamana bırak sen eline tablet telefon verme devamlı konuş onunla
Birdunyabircennetannesi TV var mı? Varsa öncelikle kesin Ve dil terapistine götürmenizi tavsiye ederim
Birdunyabircennetannesi Zmc27 TV izlemeye devam ederse daha da gecikir İzlememeli hiç Dil terapisti tabiki faydalı olur
ejderhaaa Zmc27 siz onu anlıyorsunuz ondan. İfade ederken yorulmuyor sadece 2 3 ay kreşe gitsin dili çözülür