Eslemfeyza Kızlar biz İstanbul da yaşıyoruz son birkaç gündür havalar iyice ısındı şuan hava dışarda 22 derece ev 26 derece sizce bebeğimi kısa kollu yatırsam mı üşür mü karar veremedim uzun giydirince de terliyor sanki bebeğim 5 ay 20 günlük
denizprenses1912 Eslemfeyza İzmir’den sesleniyorum,sıfır kollu zibinla uyuyor.. Üşüdüğünü hissedersem,sabaha karsi bazen esiyor, müslin örtüyorum üzerine.
dilberhala1 Eslemfeyza Kocaeliden sesleniyorum şu an 24 derece kısa kollu şort 4 ay 16 günlük üzerinede müslin battaniye atıyorum
Eslemfeyza dilberhala1 bende Müslin örtü örttüm ama kollarını kapatamıyorum yüzüne çekiyor örtüyü o yüzden kolları soğuk üşüyor mudur acaba
Busraata33 Eslemfeyza Şort kısa kolluyla pencere açık yatıyor üzeri de açık ben mersindeyim.Burası oldukça sıcak.Üşümez merak etmeee kontrol edin terlemesin daha iyi
dilberhala1 Eslemfeyza Yok yok üşümez bebeklerin kan akışı bizden daha hızlı bizim ki onu bile atıyor üstünden ayaklarıyla sırtıyla göğsü sıcaksa üşümüyordur
ZeydsMom Eslemfeyza ben artik kisa kollu body giydiriyorum. Altsiz. Bakiyorum biz uyuyana kadar 12 -1 de artik bacaklari soyumaga basladiysa falan usume ihtimali varsa oda isisi dusuyorsa bi alt giydiririm ama yinede cok dusmuyor ev cok sicak. Terlemesi daha kotu olur diye ince giydiriyorum. Zaten ususe uyumaz