Arkadaşlar merhaba haftasonu kaplıcaya gittik gitmeden önce de taşındım bebeğim ( 9 aylık ) geçen hafta hastaydı biraz öksürüyordu gözleri akıyordu tçkapkıcaya gittiğimizde biraz daha hasta oldu döndüğümüzden beri yani 3 gündür ishal resmen su gibi bacağımdan asağıya akıyor aşırı asitli keskin bir koku ve sarı beyaz karılık dokusu var kusma yok öksürük yok hafif ateş vardı calpol ile geçti doktora gitmedim tecrübeli annelerden yardım istiyorum sabah doktoruna gitmeli miyim ( muz patates yoğurt denedim faydasız )