nurcuk1 evet bunlar büyüme atağı benim de 3 aylık olcak 4 gün sonra ve emerken birden ağzından çıkarıp ağlamaya başlıyor sonra yine emiyor kendi kendine sonra da uykuya dalıyor kıyamam bebişimee üzülüyorum tam doymuyor öyle olunca ama yapcak bişey yok geçcek bugünler de 🤗