Eğer sadece süt içip bu kadar kabızlık yaşıyorsa mıtlaka doktora götürün derim. Ayrıca dulcosoft kakayı yumuşatıp yapmasına sebep oluyor tavsiye ederim birde sürekli günkurusu kayısıyı meyve suyu şeklinde içir kefir içir bağırsakları düzenler. Yemek yeme konusunda da ben yedirirken parka götürürüm orda çocuklara bakarak yediririm anca benimkide aşırı iştahsız